Laatste avond thuis - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Alice Deel - WaarBenJij.nu Laatste avond thuis - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Alice Deel - WaarBenJij.nu

Laatste avond thuis

Blijf op de hoogte en volg Alice

13 September 2014 | Nederland, Voorhout

Morgen gaat mijn grote avontuur beginnen. Bianca en Joey gaan mij naar Schiphol brengen vanaf 09.20 kan ik gaan boarden. Mijn vlucht vertrekt om 11.15 en om 20.15 landen wij op Nairobi waar ik opgehaald zal worden door een medewerker van Project abroad, deze zal mij naar hun huis brengen voor een overnachting. Maandag zal ik dan verder reizen naar Nakuru. Mijn koffers staan inmiddels klaar en het is net aan gelukt om binnen de 23 kg te blijven.

Ik wil iedereen bedanken die mij gesponsord heeft. In overleg met Regina zal ik er voor zorgen dat het goed besteed gaat worden, ik weet dat Regina graag een kast voor de boeken en het speelgoed wil en deze zal er zeker komen.
Hierbij wil ik ook de kinderkledingwinkel American Livestyle uit Sassenheim bedanken voor de grote hoeveelheid kinderkleding die ze me gegeven hebben.

Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ondanks het feit dat ik weet waar ik kom toch ook wel spannend.

Vanuit Kardesh Ber Nea zal ik proberen wekelijks iets op mijn weblog te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven!!!

Lieve groetjes

Alice

  • 13 September 2014 - 22:14

    Wil:

    Goede reis Alice en heel veel plezier met alle kindjes! xxx

  • 13 September 2014 - 22:30

    Alice Deel:

    dankje Wil,gaat lukken.

  • 14 September 2014 - 17:18

    Carla:

    Lieve Alice,

    In gedachten zijn we bij je! Nu nog in het vliegtuig en het avontuur tegemoet.
    We kijken uit naar je belevenissen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alice

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 8832

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 26 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: